Вести

PR DAYS 2016: „КАКО ИНТЕРНЕТ КОМПАНИЈЕ КОНТРОЛИШУ ВАШЕ ГУБЉЕЊЕ ВРЕМЕНА?“

Једно од предавања које је дефинитивно обележило семинар PR Days 2016 одржали су другог дана семинара Горан Јанкулоски и Милош Скокић из маркетиншке агенције Executive Group под називом Психологија и патологија друштвених медија: Како интернет компаније контролишу ваше губљење времена?

Горан Јанкулоски, Digital Account Director Executive Group, почео је објашњењем да се дигитал појавио уз медијске агенције. Он је додао да је најзначајније у дигиталном маркетингу то што се сваке године баве нечим новим. „Две највеће грешке које може направити дигитални професионалац су очекивања да ће потрошачи користити друштвене мреже онако како их он користи и да ће оно што функционише у стварном животу функционисати и у дигиталу. Главни механизам на коме се граде друштвене мреже је „механизам награде“ који се огледа кроз лајкове и шерове.“ објаснио је Јанкулоски. Он је навео да човек има две тежње. Да се искључи из свега, али у исто време има и страх да ће нешто пропустити. Јанкулоски истиче да је највећи вид тренутног оглашавања native advertising који је будућност дигиталног маркетинга.

„Људи редукују изборе. Три секунде су довољне да се обратите публици и привучете њену пажњу. Зато данас постоје стручњаци који се баве само писањем наслова“, рекао је Милош Скокић, Digital Account Manager Executive Group. Он је нагласио да су креатори, критичари и колектори три друштвене групе на које се своди дигитални маркетинг. Оне улазе у такмичење за пажњу, а позитиван осећај који им пружа учешће је сам по себи награда. „Највећи брендови су они који схватају да немају компетитивну предност, већ формирају причу око свог производа. Када су потрошачи у ситуацији да бирају између два иста бренда, купиће онај који им је најбоље представљен.“ закључио је Скокић.

Related Posts