Вести

PR DAYS 2016: „БУДИ ПАМЕТАН КАО АЈКУЛА”

„Ајкула се стално креће, јер ако стане убрзо умире. Ово је порука вама студентима, да никада не стајете већ да сваког дана усвајате нова знања и обнављате постојећа“, овим речима Иван Речевић, суоснивач HUGE Media и акредитовани Google тренер започео је трећи панел првог дана семинара „PR days 2016“ на Факултету политичких наука.

Он је указао на то да на интернету има много информација које се генеришу сваког секунда и да најчешће све што се напише узима се здраво за готово. Истакао је да иако је 21. век доба информација треба обратити пажњу на њихову све чешћу злоупотребу.

„Компаније као што су Uber, Google, Twitter, Facebook i Yahoo спаја то што имају све информације о вама. Оне се труде да препознају ваша интересовања и дају вам одговарајућу понуду“, рекао је Речевић.

Он је додао да се бизнис заснива на маси и да су компаније жељне информација. Предочио је и да оне кроз дигитални маркетинг продају информације о људима, тако да су људи оно што се заправо продаје.

Related Posts