Вести

ОТВОРЕН СЕМИНАР PR DAYS 2016

Традиционални, осми по реду семинар PR Days 2016, отворен је на Факултету политичких наука у Београду. Догађај су отворили координатор за односе са јавношћу Факултета асистент Милан Крстић, продекан за квалитет, самовредновање и научноистраживачку делатност проф. др Дејан Миленковић, државни секретар Министарства трговине, туризма и телекомуникација Татјана Матић и оснивач и директор „Represent Communications“ Бора Миљановић, који је одржао прво предавање.

Милан Крстић пожелео је добродошлицу полазницима семинара који су своје место заслужено осигурали упркос јакој конкуренцији. Објаснио је да тема овогодишњег семинара „Приче дигиталног доба“ указује да се оне у данашњој комуникацији морају причати на другачији начин. „Приче дигиталног доба пишу се дигиталним вокабуларом, кроз блогове и постове, а деле се шеровима и лајковима. Да би прича била добра мора да постоји и добар сценариста који је стручњак за разне области, одличан познавалац канала комуникације и способан да добро пласира садржај“ изјавио је Крстић. Он је изразио посебну захвалност Факултету, ПР тиму ФПН-а као и бројним спонзорима, који су својим донацијама омогућили реализацију семинара.

Татјана Матић нагласила је да данас углавном не постоји занимање које је могуће успешно обављати без познавања дигиталних вештина. Додала је да су многи факултети препознали потребу за овом врстом образовања, а добар пример пружа и Факултет политичких наука изучавањем предметних области комуникологије, односа са јавношћу, медијске пропаганде, маркетинга. „Интернет као нови медиј изводи једну нову комуникациону димензију. Конзументи оналајн садржаја постају и креатори истог. Нови критеријуми за одређивање циљне групе су животни стилови и навике интернет корисника“, подвукла је Матић. Она је оценила да је развој телекомуникационе инфраструктуре услов за опоравак и убрзани економски развој наше земље.

Проф. др Дејан Миленковић рекао је да Факултет успоставља добре односе са другим организацијама и институцијама кроз овакве семинаре, бројне госте и интернет презентацију. Он је истакао значај изучавања ПР-а и дигитала у оквиру основних и мастер студија. „Студенти морају бити свесни колико су односи са јавношћу, политички маркетинг и дигитал значајни за њихову будућност. Семинар је такође јединствена прилика да се истакне и рад нашег ПР тима који обавља добар посао, на челу са асистентом Миланом Крстићем“ указао је Миленковић. Он сматра да од тога колико смо ми као факултет спремни за онлајн комуникацију, зависи и даљи рад и развој.

Почетак семинара обележило је прво предавање „Од дигитала до продаје“, које је одржао Бора Миљановић. У својој презентацији Миљановић се осврнуо на промену у односу клијената према ПР стручњацима. „Раније су ПР агенције биле трошак, али са развојем дигитала постале су интересантне клијентима, јер им доносе приход. Комуникатори морају да знају којим каналом, у које време и којој публици пласирати пажљиво осмишљен садржај. Осим тога што је битно привући публику важно је и задржати је и касније учинити својим промотером“, објаснио је Миљановић. Он је закључио да доброг комуникатора одликује способност брзог учења и спремност на сталне изазове и промене.

Related Posts