Вести

,

Волонтерски сервис – ФПН КонекТаС

Волонтерски сервис ФПН КонекТаС је интерактивна он-лине платформа на којој се окупљају практичари, наставници и студенти социјалног рада и социјалне политике да међусобно деле нова теоријска и практична сазнања, професионална искуства и дилеме и стратегије за превладавање препрека у свакодневном раду. ФПН КонекТас окупља сараднике који желе да заједно изграде безбедно, подржавајуће, инклузивно и подстицајно место окупљања за учење и истраживање, за повезивање и размену са колегама и за координирано прикупљање и дистрибуцију информација релевантних за све практичаре и теоретичаре у социјалном раду.

ФПН КонекТаС успостављен је на Факултету политичких наука Универзитета у Београду, уз подршку УНИЦЕФ и USAID канцеларија у Београду, као одговор на потребе студената и практичара социјалног рада настале током пандемије корона вируса, са идејом да настави да ради и након стабилизације епидемиолошке ситуације. Циљеви ФПН КонекТаС платформе оријентисани су ка јачању радне снаге у систему социјалне и дечије заштите у обезбеђивању континуитета, релевантности, благовремености и квалитета социјалних услуга за најугроженију децу и породице.

Корисници Волонтерског сервиса ФПН КонекТаС су:

  • практичари у систему социјалне заштите – из центара а социјални рад, центара за породични смештај и усвојење, из установа за смештај корисника, из организација цивилног друштва које пружају социјалне услуге и из приватних установа за смештај корисника
  • академска заједница и
  • студенти социјалног рада и социјалне политике.

Активности Волонтерског сервиса ФПН КонекТаС укључују:

  • Размена знања и искустава применом различитих интерактивних метода као што су вебинари/интерактивни форуми, групне дискусије, супервизијска подршка или други облици ‘помоћи помагачима’ итд. а на основу утврђених потреба корисника Волонтерског сервиса
  • Умрежавање и успостављање листе ресурса и релевантних информација – преглед и избор постојећих и израда недостајућих упутстава и инструкција, преглед најсавременијих истраживања, прикупљање података и доказа, најбоље праксе и обезбеђивање веза (линкова) до других релевантних ресурса, обезбеђивање доступности материјала за практичну и брзу употребу
  • Мапирање и прикупљање информација о новоуспостављеним услугама у систему социјалне заштите које настају као одговор на ургентне потребе посебно осетљивих друштвених група
  • Унапређење платформе за учење на даљину и стажирање студената социјалног рада и
  • Континуирано праћење свих промена, укључујући повратне информације од учесника и циљне публике и допринос унапређењу професионалних капацитета практичара и студената социјалног рада.

Нека КонекТаС буде наша платформа!

Related Posts