Вести

Специфичности телефонског саветовања и телефонски рад у кризним ситуацијама

Вебинар на тему „Специфичности телефонског саветовања и телефонски рад у кризним ситуацијама“ у организацији ФПН КонекТаС волонтерског сервиса одржан је 7. маја 2020. године, путем Zоом платформе. Вебинару је присуствовало 30 учесника, а уводну реч имала је доценткиња Факултета политичких наука др Анита Бургунд Исаков која је поздравила учеснике и њихово интересовање за овако интересантну, али и важну тему за социјални рад.

Након уводног излагања, реч је преузела дипломирана социјална радница запослена у Центру за заштиту одојчади, деце и омладине, Жељка Бургунд која је учеснике ближе упознала са основама телефонског саветовања. Кроз петнаестогодишње искуство у истраживању и раду телефонског саветовања научила је колико је оно неопходно и важно, али и да ова врста услуге носи велику одговорност.

Учесници су имали прилику да чују основна дефинисања телефонског саветовања, његов историјски развој, коме је уствари телефонско саветовање намењено и корисно, као и шта је сврха и циљ ове услуге. Важно је напоменути да је и у пружању телефонског саветовања од великог значаја супервизијска подршка и помоћ од стране колега.

Своје искуство у раду телефонског саветовања са нама је поделила колегиница и асистенткиња на Факултету политичких наука, Сања Полић која је након вишегодишњег рада у организацији Астра, као изазове у телефонском саветовању истакла специјализовану обуку и телефонске позиве током дежурства, с обзиром да је оно подразумевало рад од куће.

Наредно дружење заказујемо за 8. мај у 17 часова када ћемо у оквиру дискусионе групе за практичаре у студенте разменити примере добре праксе током пандемије корона вируса.

Теодора Хрњаковић и Невена Јањић, волонтерке ФПН КонекТас

Презентација – Телефонско саветовање у време кризе Covid-19

Related Posts