Вести

Други дан семинара ПР дани 2017

Прво предавање у оквиру другог дана семинара ПР дани 2017, под називом ,,Маркетиншке агенције у ери дигитализације“ одржали су чланови маркетиншке агенције ,,Жишка“ Милош Скокић, Горан Јанкулоски и Марија Симић. Они су говорили, између осталог, и о односу маркетиншких агенција током ’50-их година прошлог века и у савременом добу.

,,Педесетих година прошлог века сви огласи изгледали су идентично. Вилијам Бернбах је човек који је утицао на то да се то промени јер је спојио copywriter-а и дизајнера, што пре тога није био случај“, рекао је Милош Скокић. Горан Јанкулоски говорио је о различитим типовима традиционалних маркетиншких агенција. „Постоје ATL, BTL, PR, Digital, Media buying, и Integrated агенције. Данас све више настају дигиталне агенције у којима је неопходно да свако зна да ради посао сваког запосленог у агенцији“, истакао је Јанкулоски. Марија Симић објаснила је које су вештине неопходне да би неко био успешан агенцијски радник. „ Добар агенцијски човек треба да зна зашто ради то што ради. Такође треба да буде добар аналитичар и добар креативац“ , навела је Симић.

Предавање посвећено односима са јавношћу у државним институцијама одржао је професор реторике и ПР-а Дејан Милић. На самом почетку предавања осврнуо се на период  стварања првих органа за односе са јавношћу у Србији, као и на категорије политичког говорништва и реторике које припадају центру његове области интересовања.

„Рад у односима са јавношћу и државним институцијама не може никада до краја да се научи. Главно питање се тиче тога како овај посао професионално обављати у Србији. Они који се баве односима са јавношћу не могу да буду признати у свом послу уколико не поседују претходно верификована знања у својој струци и висок степен информисаности о органу у коме раде“, нагласио је Милић.

Студенти су имали прилику да чују неколико изузетно корисних савета који су настали на темељу дугогодишњег искуства професора Милића у односима са јавношћу. „Никада не смете бити искључени из комуникације. Она мора бити званична и укључивати и вас јер сте ви одговорни за информисање.“ навео је Милић, уз напомену да прави стручњак константно мора бити на вези са јавношћу, а не само тренутни интереси то захтевају.

Последње предавање другог дана, под називом „Contetnt and native marketing“,  одржао је др Борислав Миљановић. Он је нагласио да се у свету комуникација све брзо мења, а да је данас актулеан другачији начин комуницирања, као што је сontetnt маркетинг. „Поента је у производњи садржаја који ће бити или занимљив или користан у тренутку када потрошачу то треба. Битно је да компаније говоре о нашим потребама и да решавају наше проблеме“ истакао је др Миљановић.

IMG_8454 IMG_8453 IMG_8452 IMG_8451 IMG_8450 IMG_8449 IMG_8448 IMG_8447 IMG_8446 IMG_8445

Related Posts