Вести

PR DAYS 2016: ТРЕЋИ ДАН И ЗАТВАРАЊЕ СЕМИНАРА

Трећи дан семинара PR Days 2016 обележила су изузетна предавања Драгана Савића, који је на функцији CEO Management Performance Academy, о кризним комуникацијама у дигиталном добу, као и предавање Душанке Илић, генералне директорке компаније Kutpoint и оснивачице MUNPlanet, која је говорила на тему оснивања сопствене онлајн заједнице.

„Мој фокус у кризним комуникацијама последњих година јесте понашање појединца у кризи. Оно чиме се ја водим јесте како да човек уз помоћ унутрашњег мира реши спољашње проблеме“, рекао је Савић. Он се осврнуо на период пре десетак година рекавши да основни извори информација нису били портали него агенцијске вести. Услед тога, алати кризних комуникација су су били нешто другачији.

„Што мање знате, то више желите. Што сте мање искусили, имаћете већи страх да пробате нешто ново“,изјавила је Душанка Илић. Она је споменула да ако желимо да изградимо своју каријеру, морамо да померимо бар за милиметар ону границу, коју су људи пре нас поставили.

Осми по реду семинар „PR Days 2016“ затворен је панел предавањем „Анализа изборне кампање у Србији 2016. године“. Учесници дискусије били су Лазар Марићевић, председник Управног одбора „Центар за развој Србије“ и Вељко Лалић, главни и одговорни уредник „Недељника“. Модераторка овог панела била је Милица Јевтић, новинарка РТС-а.

„Ово је до сада била најдосаднија кампања у историји. Очекивао сам много агресивнију изборну кампању“, изјавио је Вељко Лалић. Он је навео да постоји аутизам код опозиције, да им је циљ читаве кампање да пређу цензус, а не да освоје власт. Додао је да живимо у лидерском систему, и да у задњих 25 година сви грађани гласају за једну доминатну фигуру. „Политика у Србији је увек била крхка. Једна афера може да подигне или спусти рејтинг за чак 10%“, објаснио је Лалић.

„У овој изборној кампањи странке нису имале конкретно одређене политичке програме. Оне су се на психолошком нивоу играле са најдубљим емоцијама страха и наде са грађанима“, предочио је Марићевић. Сматра да је ово била једна од најкраћих кампања. Ове изборе су обележиле теме незапослености, малих плата и сиромаштва, и да су се скоро све политичке странке бавиле овим темама. „Свака странка има своје бирачко тело. Примарна ствар је коме се обраћате, а када то знате тада можете да креирате своју политику“, закључио је Лазар Марићевић.

На самом крају, учесницима семинара додељени су сертификати о учешћу на семинару.

Related Posts