Вести

,

Музеј популарних и супкултура: Brand Awareness Intern

О нама

Музеј популарних и супкултура је невладина организација основана јула, 2020. у Београду са циљем деловања у области популарних и супкултура подстичући креативну едукацију и критичко мишљење у области популарних и супкултура кроз изложбе, радионице, пројекте, програме и целокупну анимациону, креативну и сродну делатност. Делатност музеја се огледа и у стварању креативне и подстицајне атмосфере за превазилажење предрасуда према и/или између популарних и супкултура као и охрабривање сарадње и продукције уметничких и креативних дела.

Музеј настоји да отвори креативни и истраживачки простор за рад стручњака у области културе (културолога, социолога културе, антрополога културе, комуниколога, андрагога, теоретичара савремене уметности и стручњака сродних занимања) и на тај начин подиже свест о важности ових занимања која су често недовољно заступљена у друштву или на тржишту рада.
Због сталног планирања нових пројеката, организације мањих и већих догађаја, музеј је увек отворен за нова лица, свеже идеје, те нуди шансу младим волонтерима да стекну нова знања и вештине у овкиру музеја.

Шта могу да очекујем у оквиру волонтерског програма?

У волонтерском програму за Brand Awareness Intern, учествоваћеш у изградњи медијске стратегије музеја, њихових активности и догађаја у широј јавности. Ово искуство је одлична прилика да сазнаш како се гради свест о бренду, као и да стекнеш искуство из области маркетинга и односа с јавношћу.

То подразумева различите активности на којима ћеш радити уз менторску подршку, а очекује те:

● управљање и извршавање задатака у области свих спољних комуникацијских канала (односи с јавношћу, медијски сарадници и публика), као и припрема материјала за најаве активности музеја;
● развијање креативних идеја и учествовање у осмишљавању медијске стратегије заједно са остатком тима;
● успостављање и одржавање комуникације са медијима (онлине и оффлине);
● мониторинг и евалуација спољне комуникације (пресс цлипинг);
● рад на истраживачком циклусу из области културе двехиљадитих (2000s).

Ко све може (и треба) да се пријави?

Ако си заинтересован/а за рад у области комуникација и привлачи те да на креативан начин осмишљаваш како доћи до циљне групе, онда једва чекамо да те упознамо.

Без обзира да ли имаш искуства, важно нам је само да си знатижељног ума и да желиш да се опробаш у области маркетинга и ПР-а. Наравно, то не мора бити твој цареер патх, али ако мислиш да је ово прилика да стекнеш неке нове вештине, ту смо да заједно учимо.

Најважнији је начин на који размишљаш и твоја жеља за учењем, а довољно је да у твојој пријави постоји макар нешто што указује на то да те ова област посебно занима. То може бити твој избор факултета, твоје волонтерске активности, а исто тако и добро познавање српског и енглеског језика.

Који су бенефити рада у музеју?

Не постоји класично ,,динамично и радно” окружење, FitPass-ови, екстра дани, базен и приватно здравствено. Али свакако настојимо да извучемо највише од овога што радимо, те бисмо волели да истакнемо неке од најважнијих бенефита рада у музеју:

Неограничен број слободних дана – како немамо фиксно радно време, договарамо се колико и када смо доступни другим колегама у циљу успешног извршавања задатака. С тим у вези и дужа одуства су нам сасвим океј, докле год поштујемо обавезе других колега.

Career building – јако нам је важно да музеј (поред испуњених циљева) буде простор за изградњу каријере у оном смеру који ви желите. Зато настојимо да заједно договоримо обавезе и области које вас интересују у музеју. Такође је океј ако нисте сигурни у ком смеру ваша каријера иде, јер кроз наше системе разговора, саветовања и заједничног brainstorming-а, као и праксе у раду, настојимо да то заједно пронађемо. И веома смо ренесансни, тако да нам је океј ако желите да постанете “lead photographer project manager of communications” даћемо вам простор за развијате ваше вештине у том смеру.

Рад на нечему што је unicorn – звучи као клише, али рад у музеју вам заиста омогућава да стварате нешто од нуле и свако ваше залагање биће истакнуто. Успех музеја се истиче паралелено као заједнички и ваш индивидуални успех. Поред тога ко још
може да се похвали да су му обавезе везане за популарне и супкултуре – од Стоје преко Cyberpunk-а до Хипи покрета.

Шта ми је све потребно за пријаву?

• Кратка радна/волонтерска биографија – у .pdf (.jpg) или .doc формату са неопходним информацијама (студије, степен студија, интересовања, претходно искуство и сл).

• Мотивациони пасус (може и у тексту мејла) – Због чега желиш да се придружиш нашем тиму? Шта желиш ново да научиш и пробаш? Шта је оно желиш да допринесеш музеју, као и шта очекујеш од нас за узврат? (150-250 речи).

ПРИЈАВИ СЕ!

Пријаве се могу послати до 11. априла 2023. на мејл popsubup.career@gmail.com са насловом ,,Пријава за Brand Awareness Intern’’.

Питања везана за пријаву, као и сва додатна питања везана за позицију, струкутуру музеја, селекцију и начин пријаве можете послати на мејл: popsubup@gmail.com у било ком тренутку.

Срећно!

Related Posts