Образовање
- 2014 – Докторске студије на Факултету политичких наука Универзитета у Београду
- 2011 – 2013 Мастер академске студије на Факултету музичке уметности Универзитета уметности у Београду
- 2007 – 2011 Основне акадменске студије на Факултету музичке уметности Универзитета уметности у Београду
Добитница стипендија Фонда за младе таленте ‚‚Доситеј Обрадовић”, стипендије Министарства просвете, науке и технолошког развоја Републике Србије и стипендије града Београда, Секретаријата за образовање и дечију заштиту.
Области научног интересовања
- Образовна политика
- Филозофија образовања
Кретање у каријери
- 2018 – Истраживачица-приправница на Факултету политичких наука Универзитета у Београду, ангажована на пројекту Родна равноправност и култура грађанског статуса: историјска и теоријска утемељења у Србији (број пројекта: 47021) финансираном од стране Министарства просвете, науке и технолошког развоја Владе Републике Србије
- 2011 – 2018 Континуирани радни стаж у дечијој музичкој педагогији остварен у београдским музичким школама ‚‚Др Војислав Вучковић”, ‚‚Ватрослав Лисински” и ‚‚Станислав Бинички” као наставник клавира.
Педагошко-истраживачки рад
Програми стручног усавршавања акредитованим од стране Центра за професионални развој запослених у образовању, Завода за унапређивање образовања и васпитања Републике Србије:
- Школско законодавство – основа развоја образовања и васпитања, теме 1, 2 и 3; Приоритетна област 4 – стварање толерантне и недискриминативне средине за учење и развој сваког појединца, заштите од насиља, злостављања, занемаривања и дискриминације; одлука бр. 570-371/2016, Београд, 14. март 2017. године
- Увођење у музику: иновације у савременој музичкој педагогији и имплементација креативних метода у настави; Приоритетна област 3 – избор, израда, прилагођавање и употреба уџбеника, другог дидактичко-методичког материјала и других извора знања за одређени наставни предмет, односно васпитно-образовну област, одлука бр. 570-828/2016, Београд, 21. октобар 2016. године
- Трансфер знања и интердисциплинарних наставних садржаја и општеобразовних предмета у области музичке уметности; Приоритетна област 2 – праћење и вредновање образовних постигнућа, односно праћење и подстицање развоја деце, ученика и полазника, одлука бр. 596-34/2014, Београд, 23. јун 2016. године
- Савремене методе учења музике у различитим развојним фазама детета; Приоритетна област 1 – препознавање безбедносних ризика и реаговање на њих, каталошки бр. 780, Београд, 1. фебруар 2018. године
- Методски поступци при обради ритмичког градива у основној и средњој музичкој школи, Приоритетна област 2 – праћење и вредновање образовних постигнућа, односно праћење и подстицање развоја деце, ученика и полазника, Београд, 18. март 2016. године
- Превенција емоционалног сагоревања наставника у музичким школама, Приоритетна област 1 – индивидуализовани приступ у раду са децом, ученицима и полазницима коришћењем различитих облика и метода рада у реализацији наставног предмета и/или области, одлука бр. 596-35/2014, Београд, 4. децембар 2015. године
- Комуникацијом до задовољног наставника и ученика; Приоритетна област 1 – препознавање безбедносних ризика и реаговање на њих, Београд, 18. јун 2014. године
Научне конференције
- Међународна конференција „Психологија и музика – интердисциплинарна сусретања”, презентација самосталног истраживања под називом „Истраживање фактора мотивације код наставника музичких школа у Београду”. Апстракт је објављен у књизи резимеа, ISBN: 978-86-81340-14-1.
Објављени радови
- Прегледни научни рад „Популарна музичка култура и медијска писменост”, Педагогија, ISSN: 0031-3807, 3/LXXV (2020), UDK: 316.75:78.011.26, 07:78:07.