Вести

Одржано предавање на тему „Како изградити бизнис од свог личног бренда?“

Награђивани амерички ПР стручњак Џордон Руни (Jordon Rooney) одржао је предавање на тему „Како изградити бизнис од свог личног бренда“ на Факултету политичких наука Универзитета у Београду. Руни је са учесницима трибине поделио корисне савете у вези са покретањем личног бренда и размотрио најефикасније начине за коришћење популарних друштвених мрежа у те сврхе.

Своје излагање започео је питањем „На који начин се можемо издвојити из масе и привући пажњу?“. Он је објаснио да остваривање овог циља захтева јасно и прецизно планирање. „Ваш лични бренд мора бити стратешки, али и извандредан елемент вас самих. Прва ствар коју желите да урадите када покрећете бренд  јесте да упознате свој аудиторијум“, нагласио је Руни. Како је рекао, неопходно је направити „аватар профила“ односно како изгледа типичан члан циљне групе, колико има година, које су му преференције, како проводи слободно време и друго. „Када упознате своју циљну групу, биће много лакше допрети до ње и предвидети њене потребе“, предочио је Руни.

Он је указао на то да се људи дистанцирају када осете да су потребни бренду, да бренд од њих зависи. „Оно што је можда кључна ствар у овом послу јесте поставити ситуацију тако да ви будете потребни људима, а не обрнуто. Уместо да ви њих молите да купе ваш производ, увек је боље да они вас моле да им га продате“, закључио је Џордон Руни.

Модератор трибине био је Димитрије Милић, програмски директор организације Нови трећи пут.

Предавање је организовано уз подршку студенстких организација Европски студентски форум и Тимска иницијатива младих. Модератор трибине био је Димитрије Милић, програмски директор организације Нови трећи пут.

Related Posts