Вести

Одржано прдавање ,,Стратегија комуникацијe”

Предавање на тему ,,Стратегија комуникацијe” на коме су говорили оснивач и директор Represent System-a др Борислав Миљановић и стратешки планер Дражен Петровић из агенције Represent Communications, одржано је на Факултету политичких наука Универзитета у Београду.

Дражен Петровић истакао је да је један од циљева стратегије овладавање јавношћу и придобијање наклоности јавности, а сва комуникација је у циљу стицања репутације. Он је навео који су елементи процеса стварања стратегије комуникација: дефинисање циљева, анализа ситуације, циљне групе, кључне поруке, канали комуникације, иницијативе и мерење учинка. „Ралика између планова и стратегије је у томе што стратегију увек везујемо за нешто што је дугорочно и озбиљније. Стратегија је покушај обликовања будућности кроз различите конкретне планове“, рекао је Петровић.

Др Борислав Миљановић осврнуо се на рад Represent System-а чији су клијенти раније најчешће биле велике мултинационалне корпорације, а данас су све чешће домаће компаније којима је потребно развијати стратегију комуникација. Он је додао да се због појаве вештачке интелигенције поставља питање да ли ће и у којој мери комуникацијска професија бити потребна у будућности. „Један од највећих изазова у нашој професији је то што се она изузетно брзо мења и ви морате бити спремни да учите и да се заједно са њом мењате. Нема успешног бизниса уколико нисте успешан комуникатор, предност ће имати они који су добри у комуникацијама“, закључио је др Миљановић.

Предавање је одржано у оквиру предмета Стратешко комуницирање на мастер академским студијама, на програму Комуникологија.

Related Posts