Вести

PR DAYS 2016: КАКО ЈЕ „ОНЛАЈН” ПРОМЕНИО МОДЕРНЕ ПОЛИТИЧКЕ КАМПАЊЕ

Прво предавање другог дана семинара „PR Days 2016″ одржао је Крешимир Мацан, директор агеције Мањгура из Загреба. Тема предавања је била „Како је онлајн променио модерне политичке кампање?“

Крешимир Мацан је причајући о кампањама споменуо пример Клинтонове изборне кампање и правила која је он користио, а која су била употребљена у Хрватској током избора.
„Док траје изборни процес, врло је важно да никада не судите по себи. Ви као студенти политичких наука мислите да су сви подједнако заинтересовани за политику, док је то у стварности другачије“, изјавио је Мацан. Он је споменуо фејсбук и кампању на друштвеним мрежама, као и важност изборног спота, јер чим се такав спот пласира свака друга особа ће га погледати. Истакао је да је управо у томе моћ кампања дигиталног доба.

„Када се нађете у ситуацији у којој о вама постоји нека лоша вест, боље је да ви објавите баш ту причу, него да се та лоша вест објави пре ваше изјаве“, рекао је Мацан. Он је ово посебно подвукао, јер се суочио са ситуацијом да је његов псеудоним „Бијеспрви разоткривен“. Он је такође навео да постоје два типа кампање, а то су „идемо даље“ и „промене“. „Уколико вам је кампања идемо даље, а ви не напредујете, онда на изборима неће доћи до позитивних резултата“, оценио је Крешимир Мацан.

Related Posts