Вести

Одржан први дан семинара ПР дани 2017 „Update политичког комуницирања“

На Факултету политичких наука (ФПН) свечано је отворен девети по реду семинар ПР дани 2017 „Update политичког комуницирања“, у организацији ПР Тима и Факултета политичких наука. На отварању су говорили декан ФПН-а проф. др Драган Р. Симић, проф. др Веселин Кљајић, проф. др Синиша Атлагић и координатор за односе с јавношћу ФПН-а МА Милан Крстић.

,,Факултет има част за организацијом ове манифестације, не желећи да угрози њен континуитет. Студентима желим поред стицања нових сазнања из области односа с јавношћу и добру забаву“, поручио је проф. др Драган Р. Симић. Проф. др Веселин Кљајић је упозорио учеснике семинара на увек актуелан однос новинарства и односа с јавношћу. „Интернет је данас омогућио многе предности новинарству али је ПР-у отворио врата за доминацију“, рекао је проф. др Кљајић.  Као професор политичког комуницирања и политичког маркетинга проф. др Синиша Атлагић истакао је да је револуција у којој живимо нешто са чиме су се суочавале и раније генерације. „Принципи и технике комуницирања нису се битно промениле, као ни обрада стварности“, закључио је проф. др Атлагић.

 На првом предавању о односу новинарства и ПР-а, као две супротстављене професије, говориле су новинарка Даница Вученић и уредница Нове економије Биљана Степановић. „ Бавећи се новинарством можете имати осећај важности али увек можете да пређете на страну ПР, док код бављена односима с јавношћу можете да остварите утицај, имате осећај да радите елитни посао али најчешће не можете назад у медије“, истакла је новинарка Даница Вученић. Уредница Нове економије Биљана Степановић сматра да новинари и ПР менаџери треба да буду сарадници али због супротстављених интереса то често није случај. „ПР захтева да се њихова вест пласира у медијима а медији под притиском кризе у којој се налазимо пристају на такве компромисе“, нагласила је Биљана Степановић.

Значај и перспективу блоговања на другом предавању истакла је Бранислава Антовић, ауторка блога „Brana’s Divine World“. „ Створила сам медиј у каквом сам одувек желела да радим и то сматрам својим највећим успехом.  Урадила сам то сасвим сама и без ичије помоћи. Сви ви можете то исто да урадите, само треба да се потрудите да нешто покренете “ , нагласила је Бранислава Антовић.  Са учесницима семинара поделила је своје искуство  и почетке у креирању утицајног блога, као и целокупног рада на интернету. ,,За успех у сваком послу неопходно је имати идеју,  бити истрајан и окружити само квалитетним људима“, закључила је Бранислава Антовић.

Јован Бојовић, SEO&SEM “HostJedi” компанија, одржао је радионицу на тему ”Како направити кампању на Фејсбуку?”. На почетку је нагласио да је једини начин зараде преко интернета продаја производа или услуга, након чега је приказао најбоље начине да се то уради.

”Као и у традиционалном маркетингу, и у интернет маркетингу је најбитније да се на крају повећа пословање. Треба разумети своје купце, њихове жеље и потребе, и наћи најбољи начин да их испуните.”, изјавио је господин Бојовић. Полазницима семинара такође је представио Фејсбук кампању од идеје до реализације, па су на практичном примеру могли да виде најбољи начин да промовишу свој производ у дигиталном свету.

Пријатељи првог дана семинара су Вода Вода, Атлантик група, ресторан Дунавска тераса, Candy Universe, Nensico, Green Advertising, Seb Agrar, Business Info Group.

DSC_0372 DSC_0418 DSC_0447 DSC_0513 DSC_0577 DSC_0246 DSC_0337 (1) DSC_0338 (1)

 

Related Posts